Wij bieden onderwijs aan vmbo basis- en kaderberoepsgerichte, gemengde leerweg in de richting Zorg & Welzijn en Economie. Dit schooljaar starten we met het vernieuwde vmbo in de derde klas.

Drie beroepsroutes in de sector Zorg & Welzijn.
In de sector zorg en welzijn worden in alle drie de beroepsroutes vier modulen aangeboden: Mens en gezondheid, Mens en omgeving, Mens en activiteit en Mens en zorg. Daarnaast worden er per beroepsroute keuzevakken aangeboden. Je kan binnen deze sector kiezen voor drie beroepsroutes: Fancy Fashion, Excellent Events en Human Health.

1. Fancy fashion (FF) leid je op naar een beroep in de wereld van fashion & lifestyle. Heb je wat met mode en wil je er graag goed uitzien en gun je dat anderen ook? Kies dan voor de wereld van fancy fashion! Bij deze beroepsroute krijg je naast de vier modulen uit zorg en welzijn ook de keuzevakken: haarverzorging, huidverzorging, mode & design en ondernemen.
  2. Excellent events (EE) leid je op naar een beroep in de wereld van dienstverlening & gastvrijheid. Heb je wat met uitgaan, events, horeca en het andere mensen naar de zin te maken? Kies dan voor de wereld van excellent events! Bij deze beroepsroute krijg je naast de vier modulen uit zorg en welzijn ook de keuzevakken: evenementen, facilitaire dienstverlening onderhoud en receptie, facilitaire dienstverlening catering en inrichting en ondersteunen bij sport en bewegingsactiviteiten.
  3. Human & health (HH) leid je op naar een beroep in de wereld van zorg voor kinderen, jeugd en ouderen. Ben je een echt ‘mensen-mens’ en vind je het fijn om anderen te helpen en begeleiden? Kies dan voor de wereld van human & health! Bij deze beroepsroute krijg je naast de vier modulen uit zorg en welzijn ook de keuzevakken: het voorkomen van ongevallen en EHBO, ondersteunen bij sport en bewegingsactiviteiten, welzijn volwassenen en ouderen en welzijn kind en jongere.

Twee beroepsroutes is de sector Economie & Ondernemen
In de sector economie profiel Economie & Ondernemen worden in beide beroepsroutes vier modulen aangeboden: commercieel, secretarieel, logistiek en administratie. Daarnaast worden er per beroepsroute keuzevakken aangeboden. Je kan binnen deze sector kiezen voor twee beroepsroutes: Cash & Catering (CC) of Making Money (MM). De beroepsroute bepaalt welke extra vakken je krijgt.

1. Cash & Catering (CC) leid je op naar een beroep in de wereld van ondernemen, evenementen, hapjes en drankjes. Ben je een echte ondernemer en vind je het leuk om lekker eten te serveren of te verkopen? Kies dan voor de wereld van cash & catering. Bij deze beroepsroute krijg je naast de vier modulen uit economie en ondernemen ook de keuzevakken: Facilitaire dienstverlening, catering en inrichting, presentatie en styling, traiteur en facilitaire dienstverlening, onderhoud en receptie.
  2. Building Business (BB) leid je op naar een beroep in de wereld van handel, geld en markt. Ben je een onderhandelaar en spreekt slim omgaan met geld je aan? Kies dan voor de wereld van making money! Bij deze beroepsroute krijg je naast de vier modulen uit economie en ondernemen ook de keuzevakken: financieel en administratief beheer, marketing, ondernemen en tot slot presentatie en styling.